Tihti on probleeme välisvalgustuse veateadetega, mis jäävad aktiivseks ka süsteemi korrastuse järgselt. Klient on sõidukit kasutanud aktiivse veateatega ilma probleemi allikale kohest tähelepanu pööramata.
Selle tulemusena on antud valgusallika toitesignaal juhtmoodulist välja lülitatud, et sõiduki elektroonikasüsteemi halvimast säästa, kuna valgusallikate toiteahelas puuduvad varasematelt sõidukitelt tuttavad sulavkaitsmed, mis süsteemi rikke korral ühenduse toiteahela ja lühise vahel katkestasid.
Selle tulemuseks on mittepõlevad välisvalgustid koos veateadetega näidikuteplokis. Kuna lühisekaitse on aktiveeritud juba X arv kordi, siis on toide antud rikkega valgustile jäädavalt blokeeritud ja seda blokeeringut ei nullita ka peale süsteemi korrastust.
Kuidas saame aidata?
Vastupidiselt levinud arvamusele, et algoleku taastamiseks on vajalik juhtmooduli vahetus piisab tegelikkuses enamasti valgustusahela mooduli sisesest nullimisest selleks ette nähtud seadmega.
Peale veakoodide lugemist/kustutamist/pinge langust sõiduki elektroonikasüsteemis ei tööta erinevad komponendid (tuled; klaasitõstukid; ukselukud jne.). Diagnostikaseadmel puudub ühendus FRM mooduliga. Pakume mooduli tarkvara taastamist ning soovi korral ka tarkvara uuendust, et tulevikus sama viga enam ei korduks.
Kasuta kontaktivormi, helista +372 56052094 või kirjuta info@remo.ee. Leiame su muredele lahenduse.